onsdag 7 augusti 2013

Guldkantade dagar!

Sommaren har bjudit mig på en del gulddagar trots allt!
Vissa har jag kommit ihåg att dokumentera med kameran och vissa upplevelser har jag sparat i min egen hårddisk.....





God fisk som äldstesonen fiskat upp. Och lagade till!




Första koket av potatis från "egna" landet!




Renoverad eldstad!




Flera timmar med eldning; oj vad jag har saknat dessa stunder. Önskar bara att min älskade hade suttit bredvid mig som förr......




Årets cykeltur mellan Kåge och Skellefteå! Jag mötte upp i Boviken, för vidare färd mot Staan!




Barnen spelade ett parti Schack på Torget!




Glass är GOTT!




Allmän åkning innan SAIK hade första isträningen! Vilken stämning....

                                          

                                                  Stolt supporter i nya tröjan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar